عالم الرومانسيية
مرحبا بكم في عالم الرومانسية سجل الان
عالم الرومانسيية
مرحبا بكم في عالم الرومانسية سجل الان
عالم الرومانسيية
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

عالم الرومانسيية

منتدي عالم الرومانسية قمة في الابداع

الرئيسيةرومانسي اليومأحدث الصورالتسجيلدخول
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» بعد طول انتظار اكبر مكتبة افلام فريد شوقي
** كان وعد بس تحقيقه صعب ** كان قلب كان مكتوب على قلبى العذاب ** هوة دة اللى بيقوله الكتاب ** Icon_minitimeالخميس أكتوبر 11, 2012 3:53 pm من طرف ابو الياس

» صورة في غاية الروعة خش وشوف
** كان وعد بس تحقيقه صعب ** كان قلب كان مكتوب على قلبى العذاب ** هوة دة اللى بيقوله الكتاب ** Icon_minitimeالسبت سبتمبر 15, 2012 6:21 pm من طرف Admin

»  تضحك وانا من اجلك اموت
** كان وعد بس تحقيقه صعب ** كان قلب كان مكتوب على قلبى العذاب ** هوة دة اللى بيقوله الكتاب ** Icon_minitimeالأحد يناير 29, 2012 10:22 pm من طرف Admin

»  اموت باوهام الحب وحبك سر حياتى
** كان وعد بس تحقيقه صعب ** كان قلب كان مكتوب على قلبى العذاب ** هوة دة اللى بيقوله الكتاب ** Icon_minitimeالأحد يناير 29, 2012 10:21 pm من طرف Admin

» عيد ميلاد سعيد
** كان وعد بس تحقيقه صعب ** كان قلب كان مكتوب على قلبى العذاب ** هوة دة اللى بيقوله الكتاب ** Icon_minitimeالجمعة أبريل 08, 2011 12:24 am من طرف محمد

» فرصه عمل في دول الخليج
** كان وعد بس تحقيقه صعب ** كان قلب كان مكتوب على قلبى العذاب ** هوة دة اللى بيقوله الكتاب ** Icon_minitimeالثلاثاء يناير 04, 2011 10:10 am من طرف محمد احمد

» فلم الكرتون الفار الطباخ
** كان وعد بس تحقيقه صعب ** كان قلب كان مكتوب على قلبى العذاب ** هوة دة اللى بيقوله الكتاب ** Icon_minitimeالأحد ديسمبر 12, 2010 8:42 pm من طرف زائر

» خواطر مبعثره يرسمها نبضي
** كان وعد بس تحقيقه صعب ** كان قلب كان مكتوب على قلبى العذاب ** هوة دة اللى بيقوله الكتاب ** Icon_minitimeالجمعة نوفمبر 19, 2010 9:17 pm من طرف Admin

» حصريا : فيلم الاكشن والاثاره Locked Down 2010 مترجم نسخه DvdRip تحميل مباشر على اكثر من سيرفر
** كان وعد بس تحقيقه صعب ** كان قلب كان مكتوب على قلبى العذاب ** هوة دة اللى بيقوله الكتاب ** Icon_minitimeالجمعة نوفمبر 19, 2010 7:01 pm من طرف ysmen_tota

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
Admin
** كان وعد بس تحقيقه صعب ** كان قلب كان مكتوب على قلبى العذاب ** هوة دة اللى بيقوله الكتاب ** Vote_rcap** كان وعد بس تحقيقه صعب ** كان قلب كان مكتوب على قلبى العذاب ** هوة دة اللى بيقوله الكتاب ** Voting_bar** كان وعد بس تحقيقه صعب ** كان قلب كان مكتوب على قلبى العذاب ** هوة دة اللى بيقوله الكتاب ** Vote_lcap 
الدلوعة الرومانسية
** كان وعد بس تحقيقه صعب ** كان قلب كان مكتوب على قلبى العذاب ** هوة دة اللى بيقوله الكتاب ** Vote_rcap** كان وعد بس تحقيقه صعب ** كان قلب كان مكتوب على قلبى العذاب ** هوة دة اللى بيقوله الكتاب ** Voting_bar** كان وعد بس تحقيقه صعب ** كان قلب كان مكتوب على قلبى العذاب ** هوة دة اللى بيقوله الكتاب ** Vote_lcap 
مازون المنتدى
ندة السماء
ساحرة البشر
الفرعون
ysmen_tota
روشه روشنه طحن
ابو الياس
محمود التونى

** كان وعد بس تحقيقه صعب ** كان قلب كان مكتوب على قلبى العذاب ** هوة دة اللى بيقوله الكتاب **

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
الدلوعة الرومانسية
رومانسي
رومانسي
الدلوعة الرومانسية

** كان وعد بس تحقيقه صعب ** كان قلب كان مكتوب على قلبى العذاب ** هوة دة اللى بيقوله الكتاب ** Empty
مُساهمةموضوع: ** كان وعد بس تحقيقه صعب ** كان قلب كان مكتوب على قلبى العذاب ** هوة دة اللى بيقوله الكتاب **   ** كان وعد بس تحقيقه صعب ** كان قلب كان مكتوب على قلبى العذاب ** هوة دة اللى بيقوله الكتاب ** Icon_minitimeالسبت أغسطس 23, 2008 5:57 pm

يااقرب الناس ليا
هسيبك بس والله على عنيا
قربك ليا كنت بتمناه
وفى لحظه بقيت حبيب قلبك ووياه
وكان كلامنا عمره ما كان كلام
كنا بنحقق لبعضنا الاحلام

** كان وعد بس تحقيقه صعب ** كان قلب كان مكتوب على قلبى العذاب ** هوة دة اللى بيقوله الكتاب ** The_Love_a
كان حضنك ليا الامان
وصوتك ليا الحنان
يا اقرب ليا من اى انسان
شوفت معاك اجمل ايام
كانت ليا الهنا
علمتنى ابطل كلمة انا
كانت الاحلام بنا بتتلون
والانغام بينا بتتكون

** كان وعد بس تحقيقه صعب ** كان قلب كان مكتوب على قلبى العذاب ** هوة دة اللى بيقوله الكتاب ** Es

فاكر لما كنت فى حضنى
وقربتنى وكنت بتاخدنى
كنت بتاخدنى من حزنى
وقولتلى وانتى معايا
مفيش الالام خلاص انتى بقيتى ويايا

نفسك فى ايه هحققلك كل الاحلام
وحلفتلى بحبك مش كلام
وكنا بنزعل ونتصالح
وبنتعب من بعض وبنرجع تانى وبنسامح
حبيبى هقولك كلمتين هسيبك وانا قلبى معاك
لانى مقدرش اعيش دني
تين
** كان وعد بس تحقيقه صعب ** كان قلب كان مكتوب على قلبى العذاب ** هوة دة اللى بيقوله الكتاب ** So2pdcje

دنيا فيها انا حبيبك
ودنيا فيها انا عمرى ما هكون نصيبك
مين يرضى بالكدبتين
الاولى بحبك
والثانيه انت فين وانا فين
كان نفسى نكون واحد مش اتنين
انا همشى واسيبك
لانى عمرى ما كنت حبيبك
وبعد اللى انت قولته
وبعد اللى انت عملته
كان لازم اتعلم

** كان وعد بس تحقيقه صعب ** كان قلب كان مكتوب على قلبى العذاب ** هوة دة اللى بيقوله الكتاب ** 194642443_dfb241664f

حبك عمانى بس عمرى ما هكون انسان تانى
ولا هكون فى الحب انانى
فى ناس تانيه عايشين عشانى
هبعد واسيبك
منا اصلى مش حبيبك
هسيبك وانا مجروح
وفى بعدك اكيد هنوح
والالم عمره ما هيروح
منا لازم اتألم
ولازم الجرح فى قلبى يعلم
بس عمرى ما هتندم

** كان وعد بس تحقيقه صعب ** كان قلب كان مكتوب على قلبى العذاب ** هوة دة اللى بيقوله الكتاب ** KgW72395
لان قربك انا اخترته
وجرحك انا اللى كبرته
بلاش تقولى استنى
عاوز منى ايه يعنى
حب واخدته وقلبى ودبحته
كان شوقك فيا اغلى ما فيا
وكنت بحب عنيا لانها بتشوف عينك
بس ياقلبى كفايه متقولش اد ايه الحب جوايا
مش هسيبك تانى تعيد الروايه
بلاش تتكلم وتقول
امشى بجرح بقلبك علطول
وبلاش تبكى تانى قدامه الدموع

** كان وعد بس تحقيقه صعب ** كان قلب كان مكتوب على قلبى العذاب ** هوة دة اللى بيقوله الكتاب **

عاوز ترجعله ليه
ونفسك كمان تنام فى حضن قلبه وايديه
ليه وليه
نسيت عمل فيك ايه
نسيت لما قالك على الحقيقه
وانت بكيت قدامه وقولتله شوفلك طريقه
قالك انت حبيب القلب والزمان
بس عمرك ما هيكون ليك فى حياتى مكان
وبكل برود وافقته
وبكل سكوت صدقت حبه
ده كله ليه عشان بتحبه

** كان وعد بس تحقيقه صعب ** كان قلب كان مكتوب على قلبى العذاب ** هوة دة اللى بيقوله الكتاب ** 1155356239933
لا جه وقت الرجوع
عمر ما هيكون فى تانى دموع
مركب ايه اللى من غير شراع
وحب ايه اللى اخرته الضياع
امشى وسيبه
مبقاش قلبك حبيبه
حبك معاه مالوش الا النهايه
نزلت الستار ومش هقدر اقول ان دى نهايه الروايه
لانى عارفه انك هتفضل تحبه
لان الحب نصيب حب واقدار
بس مين فينا يرضى يعيش كدبتين
كدبه قلب مات
وكدبه قلب عايز يعيش الذكريات

** كان وعد بس تحقيقه صعب ** كان قلب كان مكتوب على قلبى العذاب ** هوة دة اللى بيقوله الكتاب ** LYEH
يااقرب الناس ليا
هسيبك بس والله على عنيا
هتقول انى ببيعك
هتقول انى خلفت وعدى
هتقول انى ببعدى فاجأتك
هتقول انى جرحتك
هقولك مقدرش احبك حب مالوش عنوان
واستنى اليوم اللى فيه تغدر بيا
وتجرحنى كمان

** كان وعد بس تحقيقه صعب ** كان قلب كان مكتوب على قلبى العذاب ** هوة دة اللى بيقوله الكتاب ** 1161158484_efdd66b657

انت الانسان الطيبه فى قلبك ماليه كل مكان
بس عقلك بيفكر بجنان
واتعلمت منك كتير
اتعلمت منك الحنان
اتعلمت ان حضنك هو نفسه الامان

** كان وعد بس تحقيقه صعب ** كان قلب كان مكتوب على قلبى العذاب ** هوة دة اللى بيقوله الكتاب ** Image

[color:f6da="Magenta"]واتعلمت اكتر
ان عمرى ما انهار قدام اى انسان
مهما كان السبب ومهما كان جرح الزمان
انا اللى خسران لما هبعد عن حياتك
بس انا هضحى بحبى عشانك
** كان وعد بس تحقيقه صعب ** كان قلب كان مكتوب على قلبى العذاب ** هوة دة اللى بيقوله الكتاب ** Untitled1zr2

همشى واسيبك هنا
يمكن فى بعدى تلاقى الهنا
فى قلوب كتير
فى حبك بتفكر كتير
نقى واختار
بس انا همشى لان عمر ما كان الحب اختيار
ده قدر ومكتوب
بطلب منك انك تقسى على قلبى كمان وكمان
لانى بجرحك هتعلم اعيش بالنسيان
مش هقدر هعيش من غير عنوان
وطريق اخره الاوهام

** كان وعد بس تحقيقه صعب ** كان قلب كان مكتوب على قلبى العذاب ** هوة دة اللى بيقوله الكتاب ** 425525912
ا[color=#ff00ff]نا اللى خسران ياقلبى لما هسيبك
عارف ياقلبى انك هتموت لما ابعدك عن حبيبك
قدر ومكتوب
انى اعيش معذبه قلوب
حتى قلبى بعذبه
ومن حبه الوحيد بحرمه
مجروح انا لما سبتك
مظلوم من حب قلبك[/
COLOR]

عارف انا مين انا اللى الحزن ركع قدامى سنين
والشوق فى قلبى ماله قوة ولا يمين
متحاولش تكون جذاب لان القلب والله عمره ما
داب يمكن تكون عندى اغلى الاحباب بس ......

** كان وعد بس تحقيقه صعب ** كان قلب كان مكتوب على قلبى العذاب ** هوة دة اللى بيقوله الكتاب ** I342_shoog3

** كان وعد بس تحقيقه صعب ** كان قلب كان مكتوب على قلبى العذاب ** هوة دة اللى بيقوله الكتاب ** I345_shoog6

** كان وعد بس تحقيقه صعب ** كان قلب كان مكتوب على قلبى العذاب ** هوة دة اللى بيقوله الكتاب ** Turn-me-sweet-girlfinal

Admin
المدير العام
المدير العام
Admin

** كان وعد بس تحقيقه صعب ** كان قلب كان مكتوب على قلبى العذاب ** هوة دة اللى بيقوله الكتاب ** Empty
مُساهمةموضوع: رد: ** كان وعد بس تحقيقه صعب ** كان قلب كان مكتوب على قلبى العذاب ** هوة دة اللى بيقوله الكتاب **   ** كان وعد بس تحقيقه صعب ** كان قلب كان مكتوب على قلبى العذاب ** هوة دة اللى بيقوله الكتاب ** Icon_minitimeالسبت أغسطس 23, 2008 6:28 pm

رائع جداوممتاز
https://romansy2day.mam9.com
الدلوعة الرومانسية
رومانسي
رومانسي
الدلوعة الرومانسية

مُساهمةموضوع: رد: ** كان وعد بس تحقيقه صعب ** كان قلب كان مكتوب على قلبى العذاب ** هوة دة اللى بيقوله الكتاب **   ** كان وعد بس تحقيقه صعب ** كان قلب كان مكتوب على قلبى العذاب ** هوة دة اللى بيقوله الكتاب ** Icon_minitimeالسبت أغسطس 23, 2008 6:32 pm

ميرسى على رئيك وانا بجد بحترمة جدا I love you flower ** كان وعد بس تحقيقه صعب ** كان قلب كان مكتوب على قلبى العذاب ** هوة دة اللى بيقوله الكتاب ** Es
مازون المنتدى
رومانسي
رومانسي
مازون المنتدى

مُساهمةموضوع: رد: ** كان وعد بس تحقيقه صعب ** كان قلب كان مكتوب على قلبى العذاب ** هوة دة اللى بيقوله الكتاب **   ** كان وعد بس تحقيقه صعب ** كان قلب كان مكتوب على قلبى العذاب ** هوة دة اللى بيقوله الكتاب ** Icon_minitimeالأحد أغسطس 24, 2008 5:16 pm

روعه جدا جدا
انا مش مصدق جفون عيونى انتى بجد مزهله روعه

صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-